Дошкільний підрозділ Білоколодязького ліцею "Допитливі зайчата"

 Протягом минулого тижня 6.10 - 10.10, були проведені заняття в групі "Допитливі зайчата " у Дошкільному підрозділі "Білоколодязького ліцею"

Навчальна мета:

Старші діти (5-6 років): Сформувати чітке уявлення про різницю між голосними та приголосними звуками на основі їхньої артикуляції (наявність/відсутність перешкоди при вимові). Навчити правильно позначати їх кольоровими фішками (червоний – голосний, синій/зелений – приголосний).

Молодші діти (3-4 роки): Навчити чітко артикулювати основні голосні звуки (A, O, У) та розрізняти їх на слух у словах.

Розвивальна мета:

Розвивати фонематичний слух та увагу, уміння виділяти заданий звук у слові.

Активізувати словниковий запас та розвивати зв'язне мовлення через ігри та бесіди.

Тренувати дрібну моторику через роботу з фішками та графічними елементами букв.

Виховна мета:

Виховувати інтерес до рідної мови, бажання пізнавати нове та працювати у команді.

"Голосні та Приголосні"

Наші заняття були насичені ігровими та практичними вправами з урахуванням вікових особливостей.

Ігрова мотивація та артикуляція

Ми почали з артикуляційної гімнастики "Веселий язичок", яка корисна всім. Потім перейшли до казки про "Співаючі" (голосні) та "Перешкоди" (приголосні) звуки.

Старші "Зайчата" (5-6 років)

Дослідницька діяльність: Діти прикладали руку до горла (визначали вібрацію) і до рота (визначали перешкоду), щоб відчути різницю між вимогою голосного (A) та приголосного (С) звуків.

Гра "Світлофор": Коли вихователь називала голосний звук, вони піднімали червоний кружечок; приголосний — синій.

Молодші "Зайчата" (3-4 роки)

Слухова увага: Гра "Впіймай Звук". Діти плескали в долоні, коли чули заданий голосний звук у ряду інших звуків (наприклад, M-A-P-O).

Мовлення: Вчилися називати картинки, чітко вимовляючи перший голосний звук (наприклад, Айстра, Око).

Підсумок

На завершення ми провели спільну рухливу гру "Звуки в русі": Вихователь називала слово, а діти повинні були визначити, чи починається воно на голосний (стрибали) чи на приголосний (присідали). Це допомогло всім закріпити знання в емоційно-позитивній атмосфері.

Заняття пройшли успішно: старші діти опанували символіку звуків, а молодші — покращили артикуляцію та слухову увагу!




Наші "Допитливі зайчата" проявили неабияку фантазію та старанність під час роботи на заняттях з художньої-продуктивної діяльності (Малювання).
Були проведені заняття на тему:
"Чисті руки", "Колосок" та "Парасолька".
Усі "зайчата", незалежно від віку, успішно впоралися із завданнями, створивши яскраві та змістовні роботи.
​Молодші діти (3-4 роки): Навчилися правильно тримати пензлик та олівці, створювати прості форми (коло, лінії) та впевнено працювати з основними кольорами, чітко засвоїли, що руки треба мити з милом.
​Старші діти (5-6 років): Продемонстрували вміння планувати свою роботу, створювати складну композицію ("Колоски" на полі, "Парасолька" під дощем), змішувати фарби для отримання відтінків (жовто-гарячий, світло-зелений) та акуратно передавати деталі (краплинки дощу, піна на руках).
​Загальний результат: Через малювання діти закріпили знання про навколишній світ (прикмети осені, основи безпеки та гігієни) та навчилися виражати свої емоції та уявлення графічними засобами. Кожен малюнок був наповнений індивідуальністю та старанністю.
​Ми створили справжню галерею тематичних робіт!
Шановні батьки "Допитливих зайчат", щиро дякуємо Вам за неоціненну допомогу, розуміння та підтримку!
Ваша участь робить життя нашої групи затишним, безпечним та яскравим. Кожен Ваш внесок — це прояв справжньої турботи про дітей. Дякуємо, що Ви з нами!
🙏 Низький уклін Захисникам, нашим Збройним Силам України!
Ми працюємо і навчаємося завдяки Вашій мужності. Кожен день — це Ваш подарунок нам. Дякуємо за можливість бачити радісні усмішки наших дітей!

Немає коментарів:

Дописати коментар