Протягом минулого тижня 6.10 - 10.10, були проведені заняття в групі "Допитливі зайчата " у Дошкільному підрозділі "Білоколодязького ліцею"
Навчальна мета:
Старші діти (5-6 років): Сформувати чітке уявлення про різницю між голосними та приголосними звуками на основі їхньої артикуляції (наявність/відсутність перешкоди при вимові). Навчити правильно позначати їх кольоровими фішками (червоний – голосний, синій/зелений – приголосний).
Молодші діти (3-4 роки): Навчити чітко артикулювати основні голосні звуки (A, O, У) та розрізняти їх на слух у словах.
Розвивальна мета:
Розвивати фонематичний слух та увагу, уміння виділяти заданий звук у слові.
Активізувати словниковий запас та розвивати зв'язне мовлення через ігри та бесіди.
Тренувати дрібну моторику через роботу з фішками та графічними елементами букв.
Виховна мета:
Виховувати інтерес до рідної мови, бажання пізнавати нове та працювати у команді.
"Голосні та Приголосні"
Наші заняття були насичені ігровими та практичними вправами з урахуванням вікових особливостей.
Ігрова мотивація та артикуляція
Ми почали з артикуляційної гімнастики "Веселий язичок", яка корисна всім. Потім перейшли до казки про "Співаючі" (голосні) та "Перешкоди" (приголосні) звуки.
Старші "Зайчата" (5-6 років)
Дослідницька діяльність: Діти прикладали руку до горла (визначали вібрацію) і до рота (визначали перешкоду), щоб відчути різницю між вимогою голосного (A) та приголосного (С) звуків.
Гра "Світлофор": Коли вихователь називала голосний звук, вони піднімали червоний кружечок; приголосний — синій.
Молодші "Зайчата" (3-4 роки)
Слухова увага: Гра "Впіймай Звук". Діти плескали в долоні, коли чули заданий голосний звук у ряду інших звуків (наприклад, M-A-P-O).
Мовлення: Вчилися називати картинки, чітко вимовляючи перший голосний звук (наприклад, Айстра, Око).
Підсумок
На завершення ми провели спільну рухливу гру "Звуки в русі": Вихователь називала слово, а діти повинні були визначити, чи починається воно на голосний (стрибали) чи на приголосний (присідали). Це допомогло всім закріпити знання в емоційно-позитивній атмосфері.
Заняття пройшли успішно: старші діти опанували символіку звуків, а молодші — покращили артикуляцію та слухову увагу!


.jpg)
Немає коментарів:
Дописати коментар